mail ons

Office Manager

Office Manager gezocht!

Waar kom je te werken?

De Kever Installaties is een elektrotechnisch installatiebedrijf dat zich al meer dan 25 jaar specialiseert in de nieuwbouw, verbouw en het onderhoud van de elektrotechnische installaties in de retail, mobiliteitssector, industrie, utiliteit en detailhandel. Wij verzorgen onder andere complete elektrische installaties, lichtplannen, verlichting en data-installaties. Naast deze diensten verzorgen wij ook het onderhoud en beheer van elektrische installaties, voeren we gecertificeerde inspecties uit en installeren we beveiligingssystemen, Led-verlichting en klimaatbeheersingssystemen.

Om onze service uit te breiden zijn we een aantal jaar geleden begonnen met het ontwikkelen van DK-LED producten onder de naam DK-LED, zodat we een compleet Customer Experience kunnen bieden.

DK-Led is dé leverancier van hoogwaardige led producten die over de gehele wereld worden gebruikt bij grote opdrachtgevers zoals Shell. De producten worden in Nederland, de UK, en China ontwikkeld en geproduceerd. Daarnaast zijn wij distributeur en leverancier van retail visual elements signage.

Door groei van de organisatie is de behoefte ontstaan voor een enthousiaste Office Manager om onze klanten tevreden te houden.

Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een Office Manager die ons kan helpen onze interne processen te optimaliseren. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor algemene administratie, kantoororganisatie en de behandeling van mail en telefoon. Verder hou je contact met klanten en leveranciers om de processen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Om de functie goed te kunnen vervullen zijn wij op zoek naar een medewerker met de volgende vaardigheden:

· Eerste aanspreekpunt voor klanten en afgifte goederen.

· Behandeling binnenkomende mail en telefoon.

· Regelen van facilitaire zaken; inkoop en voorraad beheer.

· Orderadministratie

· Secretariële ondersteuning; (management)ondersteuning, organiseren vergaderingen.

· Beheren van de e-mail correspondentie

· Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een pré.

· Je bent stressbestendig: je gaat goed om met tijdsdruk en ad-hoc situaties

· Enkele jaren ervaring met secretariële en administratieve werkzaamheden.

Arbeidsvoorwaarden

· Een afwisselende baan met eigen verantwoordelijkheid.

· Leuke gedreven en gepassioneerde collega’s.

· Volop kansen om door te groeien.

· Een goed salaris afhankelijk van opleiding en ervaring.

· Bijscholing en goede begeleiding.

Heb je interesse in deze functie?

Ben jij representatief, servicegericht en enthousiast geworden van wat je hierboven hebt gelezen? Wij bieden een leuke en leerzame functie in een informele werkomgeving. Salariëring afhankelijk van werkervaring!

Je bent welkom en ontvangen graag jou CV!

Soliciteer nu

Werken bij De Kever Installaties

Projectleider Elektrotechniek

Monteur koudetechniek (STEK)

Locatie

Social

  • De Kever Installaties
  • Ekkersrijt 1209
  • 5692 AG Son en Breugel

© Copyright DK Elektra - website: Van Dongen Design - Inloggen